Hostel i poslovni prostor umesto prodaje

Bez autora
Jul 26 2011

Nasuprot namerama države da kupca za hotele Slavija u Beogradu pronađe na tenderu ili kako se spekuliše možda čak i direktnom ponudom, a te hotele u stvari i ne treba prodavati već im promeniti namenu. Takvo mišljenje zastupa Branko Pavlović, nekadašnji direktor Agencije za privatizaciju koji za Danas ističe da su se za vreme njegovog mandata u toj instituciji razmatrale ideje o transformaciji hotela Slavija. Pravili su interne planove šta i kako sa hotelima Slavija i u to vreme nije napravljen finalni koncept pa samim tim nije postojala inicijativa ni za tendersku privatizaciju niti za direktnu pogodbu. Njegovo mišljenje je bilo da bi mnogo bolje bilo da se hotelima izmeni namena umesto da ih prodaju. Ta ideja sastojala se u tome da hotele Slavija treba transformisati u poslovnu zgradu, a da prodati treba samo deo objekta. Pavlović smatra da je veoma teško naći kupca za stari deo hotela zbog toga što poseduje loše spratne konstrukcije.

Hostel i poslovni prostor umesto prodaje Nasuprot namerama države da kupca za hotele Slavija u Beogradu pronađe na tenderu ili kako se spekuliše možda čak i direktnom ponudom, među verziranim sagovornicima koje je konsultovao Danas ima i mišljenja da te hotele u stvari i ne treba prodavati već im promeniti namenu.

Takvo mišljenje zastupa Branko Pavlović, nekadašnji direktor Agencije za privatizaciju koji za Danas ističe da su se za vreme njegovog mandata u toj instituciji razmatrale ideje o transformaciji hotela Slavija.

- Pravili smo interne planove šta i kako sa hotelima Slavija i u to vreme nije napravljen finalni koncept pa samim tim nije postojala inicijativa ni za tendersku privatizaciju niti za direktnu pogodbu. Moje mišljenje je bilo da bi mnogo bolje bilo da se hotelima izmeni namena umesto da ih prodamo - objašnjava naš sagovornik.

On objašnjava da se ta ideja sastojala u tome da hotele Slavija treba transformisati u poslovnu zgradu, a da prodati treba samo deo objekta. Pavlović smatra da je veoma teško naći kupca za stari deo hotela zbog toga što poseduje loše spratne konstrukcije.

- Potpuno je nemoguće renovirati tako veliku i staru zgradu i od nje napraviti moderno hotelsko zdanje. Sumnjam da bi se bilo ko odlučio na tako skupu investiciju. Moja ideja je bila da se deo hotela iskoristi za potrebe JAT-ove administracije. Takođe, deo spratova bi mogao da se izdaje firmama koje bi ga koristile kao poslovni prostor. Sa druge strane u objektu bi i dalje mogle da se obavljaju hotelske usluge na taj način što bi bio pretvoren u jednu vrstu hostela - ističe Pavlović.

Prema njegovim rečima, iako stara zgrada nije atraktivna za prodaju, kupac bi mogao da bude pronađen za novi deo hotela koji je u mnogo boljem stanju.

- Međutim, problem je u tome što taj hotel nema garažni prostor. Samim tim se smanjuje i mogućnost da bude zanimljiv za potencijalnog investitora. Problem bi mogao da bude otklonjen jer stara zgrada poseduje podzemnu garažu. Stoga bi bilo potrebno da se podzemna garaža pridoda novoj zgradi koja bi na taj način bila adekvatno infrastrukturno opremljena i za taj objekat bi mogao da bude pronađen kupac i da nastavi sa hotelskim uslugama visoke kategorije uz neophodne investicije koje bi obezbedio novi vlasnik - zaključuje Branko Pavlović.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik